Η ανάπτυξη του Δικτύου μας

Επιθυμούμε συνεργασία, με νέους ανθρώπους που τους αρέσει η ποιότητα. Ανθρώπους με μεράκι και αγάπη για τη δουλειά τους, με σεβασμό για τον πελάτη.

Άτομα γεμάτα ενέργεια και αφοσίωση. Θα ξεκινήσουμε την πορεία μας από την Πελοπόννησο, αλλά σύντομα θέλουμε να δούμε eatme από την Αθήνα ως τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη.

 

 

 

Το όραμά μας

Όραμά μας είναι να κατακτήσουμε την Πελοπόννησο. Να φέρουμε το αγνό φαγητό του eatme μέσα σε κάθε σπίτι. Στόχος μας είναι μέχρι το τέλος του 2016 να υπάρχει eatme σε:

  • Καλαμάτα
  • Σπάρτη
  • Ναύπλιο
  • Κόρινθο

 

 

Γιατί μέσω Franchising;

  • Δεν απαιτείται μεγάλο κεφάλαιο εκκίνησης
  • Έχεις συνεχώς δίπλα σου ανθρώπους που γνωρίζουν
  • Σε βοηθάμε να επιλέξεις το σωστό χώρο
  • Έχεις έτοιμο το προϊόν
  • Έχεις σωστά επιλεγμένο και εκπαιδευμένο προσωπικό
  • Εξασφαλίζεις εύρυθμη λειτουργία
  • Έχεις μεγαλύτερες προοπτικές επιτυχίας και ανάπτυξης
  • Έχεις γρήγορη απόσβεση της επένδυσής σου
  • Έχεις έτοιμο business και marketing plan

 

 

Γιατί Franchising στον κλάδο της μικρής εστίασης; 

  • Έχει δείξει τεράστιες αντοχές στην κρίση
  • Κερδίζει συνεχώς μερίδιο αγοράς
  • Απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες
  • Απευθύνεται σε όλες τις τσέπες
  • Υπάρχει ευελιξία στην κάλυψη των καταναλωτικών αναγκών και συνηθειών
  • Απευθύνεται σε ανθρώπους με γρήγορους ρυθμούς ζωής
  • Τα καταστήματα της μικρής εστίασης γίνονται meeting points

 

 

Γιατί eatme;

  • Γιατί προσφέρουμε ειλικρινή συνεργασία, που βασίζεται στον αμοιβαίο σεβασμό και την εργατικότητα.
  • Γιατί θέλουμε να συνεργαστούμε και όχι να σας εκμεταλλευθούμε
  • Γιατί μαζί μπορούμε να βγούμε περισσότερο κερδισμένοι
  • Γιατί θέλουμε να χτίσουμε ένα γερό και υγιές οικοδόμημα
  • Γιατί θα βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο, ο καθένας στον τομέα του
  • Γιατί δε νοιαζόμαστε μόνο για τα χρήματα
  • Γιατί ενωμένοι είμαστε ικανοί για πολλά
  • Γιατί θέλουμε να επεκταθούμε πάνω σε γερά θεμέλια. Εσένα

 

 

Προσφέρουμε

  • Τεχνογνωσία
  • Εκπαίδευση
  • Business Plan
  • Μηχανοργάνωση
  • Εγχειρίδιο Λειτουργίας
  • Αναλώσιμα
  • Οικονομίες κλίμακας
  • Προωθητικό υλικό
  • Συμβουλευτική –Αξιολόγηση καταστήματος